Prachtig - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Binka - WaarBenJij.nu Prachtig - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Binka - WaarBenJij.nu

Prachtig

Door: Binka

Blijf op de hoogte en volg Binka

19 Juni 2018 | Finland, Rovaniemi

Wat een prachtig avontuur voor mij... Vandaag voor de eerste keer vliegen en dan ook nog eens helemaal alleen..... Van Amsterdam naar Helsinki.... En van Helsinki naar Rovaniemi. Ik vond het echt spannend wist niet wat ik ervan verwachten moest.... Op Schiphol best enorm zenuwachtig.. Maar in de lucht éénmaal was dat snel over, wat een enorme belevenis en wat enorm gaaf om mee te maken..... Aangekomen in Rovaniemi die mij ouders opgehaald daar en nu in de camper slapen.... Hoe gaaf kan het allemaal zijn.... Morgen naar #santaclausvillage ......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Binka

Ik hou van uitdaging, nieuwe plekken zien waar dan ook op de wereld. Tegen onverwachte reisjes zeg ik geen NEE. Ik ben in mijn leven al op veel plekken geweest. Maar dat was eigenlijk altijd met de camper. Zo ben ik in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Polen, Oosterijk, Italie, Engeland, Zweden, Denemarken, Finland en Noorwegen geweest. Dit jaar ga ik voor het eerst vliegen naar Kroatie, Maar als klap op de vuurpijl ga ik dinsdag 19 juni naar Finland vliegen voor het eerst in mijn leven vliegen en dan ook nog eens helemaal alleen.

Actief sinds 17 Juni 2018
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 3049

Voorgaande reizen:

17 Juni 2018 - 21 Juni 2018

Bijnnnnnnnnnnnnnnnnnna naar Finland

Landen bezocht: