Bijnnnnnnnnnnnnnnnnnna naar Finland - Reisverslagen van Binka - WaarBenJij.nu Bijnnnnnnnnnnnnnnnnnna naar Finland - Reisverslagen van Binka - WaarBenJij.nu
Bijnnnnnnnnnnnnnnnnnna naar Finland

Jeetje ja waar zal ik eens beginnen.
Al heel mijn leven ga ik op vakantie met de camper en vliegen stond altijd al eens op mijn lijstje om te doen, maar is er eigenlijk nooit van gekomen.
Vorig jaar heb ik geen vakantie gehad en dit jaar besloot ik dat anders te doen.
Wat ik kwa reis zou kunnen doen, dat zou ik ook gaan doen.
En al stonden er 3 reisjes geboekt, een paar dagen naar Bad Bentheim en een paar dagen naar Antwerpen.
Ook mijn eerste vliegreis stond geboekt.
Niet te weten dat uiteindelijk mijn eerste vliegreis eerder zou zijn en dat ik het helemaal in mijn eentje ga doen deze reis...…
PPPFFFF SPANNNNNNNNNEND dat dan wel weer.
Vandaag geboekt, ( 17 juni ) en 19 juni vlieg ik voor het eerst in mijn leven van Amsterdam naar Finland.
Daar vlieg ik naar Helsinki om vervolgens door te vliegen naar Rovaniemi.
Jaaaaaaaaaaa het dorp van de Kerstman.
Oke ik ben een beetje van slag, vliegen in mijn eentje en overstappen allemaal nieuwe dingen.
Maar ik had nou eenmaal mezelf beloofd dat ik JA zou zeggen in 2018 op alles wat er kwa reizen op mijn pad zou komen.
Nou we gaan het mee maken allemaal.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes Binka

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2018

Weer thuis

20 Juni 2018

Santaclaus lapland

19 Juni 2018

Prachtig

17 Juni 2018

Bijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnna naar Finland
Binka

Ik hou van uitdaging, nieuwe plekken zien waar dan ook op de wereld. Tegen onverwachte reisjes zeg ik geen NEE. Ik ben in mijn leven al op veel plekken geweest. Maar dat was eigenlijk altijd met de camper. Zo ben ik in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Polen, Oosterijk, Italie, Engeland, Zweden, Denemarken, Finland en Noorwegen geweest. Dit jaar ga ik voor het eerst vliegen naar Kroatie, Maar als klap op de vuurpijl ga ik dinsdag 19 juni naar Finland vliegen voor het eerst in mijn leven vliegen en dan ook nog eens helemaal alleen.

Actief sinds 17 Juni 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3058

Voorgaande reizen:

17 Juni 2018 - 21 Juni 2018

Bijnnnnnnnnnnnnnnnnnna naar Finland

Landen bezocht: