Santaclaus lapland - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Binka - WaarBenJij.nu Santaclaus lapland - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Binka - WaarBenJij.nu

Santaclaus lapland

Door: Binka

Blijf op de hoogte en volg Binka

20 Juni 2018 | Finland, Rovaniemi

24.00 Hollandse tijd maar aan gehouden is mijn moeder jarig.... Super om erbij te kunnen zijn evengoed..... Het is raar omdat het natuurlijk niet donker word en je hebt totaal geen besef van de tijd.... Maar daardoor ben ik ook niet moe... Om half 3 Finse tijd maar een poging wagen voor wat slaap.... Maar echt lekker ligt ik niet en om 7 uur zit ik alweer op mijn bedje.... Om daarna samen met mijn ouders te gaan ontbijten in de camper.... Wat leuk gewoon erbij zijn op mijn moeders verjaardag dat had ik zondag morgen ook niet verwacht.... Na t ontbijt lekker met mijn moeder Santa Claus Village in geweest... Lekker bij gepraat genoten van de omgeving.... Bakje warme chocolademelk gedronken wat souvenirs gekocht.... Daarna in de camper ouderwets gezellig potje Yahtzee.... Om voor t eten nog een best stuk samen met mijn moeder omhoog te lopen door een bos en te genieten van elkaar..... Daarna lekker gegeten in Rovaniemi..... Heerlijk burger met bak bacon.... Om de dag af te sluiten met een borreltje en gezellig kletsen.... Tijd om te gaan slapen morgen 12 uur vlieg ik alweer terug naar Helsinki..... Greeeetzzzzzzz

Binka

Ik hou van uitdaging, nieuwe plekken zien waar dan ook op de wereld. Tegen onverwachte reisjes zeg ik geen NEE. Ik ben in mijn leven al op veel plekken geweest. Maar dat was eigenlijk altijd met de camper. Zo ben ik in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Polen, Oosterijk, Italie, Engeland, Zweden, Denemarken, Finland en Noorwegen geweest. Dit jaar ga ik voor het eerst vliegen naar Kroatie, Maar als klap op de vuurpijl ga ik dinsdag 19 juni naar Finland vliegen voor het eerst in mijn leven vliegen en dan ook nog eens helemaal alleen.

Actief sinds 17 Juni 2018